About Me

Saját fotó
2006 óta foglalkozom komolyabban a gyöngyékszerek készítésével. Ha megtetszett valamelyik ékszerem, a webshopomban vagy a Meska oldalamon megtalálod. Szívesen elkészítem Neked saját ötletedet is, írj bátran! gevi1981@gmail.com Ha a gyöngyözéshez szükséges egyedi gyöngyökre, szerelékekre vágysz, kukkants be webáruházamba! Várlak szeretettel!

2010. április 9., péntek

Csigavonal itt, csigavonal ott ...

... avagy a férjem is kipróbálta magát az ékszerkészítésben. A gyöngyökhöz nem volt türelme, a dróthajlítgatáshoz viszont annál inkább. Íme az eredmény. Kezdetnek nem is rossz! Ahogy láttam dolgozni, kis gyakorlás és mesterfokon fogja űzni!

3 megjegyzés:

Ági mama írta...

Gratulálok a férjednek! Nagyon ügyes!!!

LUJZA Gyöngyei írta...

:) Mindig mosolyt csalnak az olyan férjek az arcomra, akik pl. egy női társaságban receptekről beszélgetnek. (Az én férjemről beszélek :)!)Valahogy ugyanezt éreztem ennél a bejegyzésednél is, amikor a férjed nekiáll ékszereket készíteni!!! :) Egyébként valóban nagyon ügyes, szépérzéke is van, úgyhogy csak hajrá! :) Kíváncsi vagyok a folytatásra...

Szilmarilla írta...

Nagyon jók!!! Fóleg a keresztbe is hajlítós! Gratulálok!

"Pinterest"